sâmbătă, 21 august 2010

Alegerile sint totul in viata

Este o replica dintr-un film cu Richard Gere. Nights in Rodanthe.

Desi timpul a trecut de la rolul din Pretty Woman si actorul  s-a "maturizat", am recunoscut zambetul lui Richard Gere. E acelasi. E neschimbat. Nu are varsta.

Da, replica este pe placul meu. Alegerile sint totul in viata.

Sintem mereu in fata cu noi insine. Mereu in postura de a alege.

Va provoc la un montagne russe declansat de replica din film.

Ce si cum am ales, cand, unde, pe cine, mai ales.

E perdant sa evaluam alegerea si sa ne gandim cum ar fi fost daca...?

Eu stiu doar ca m-am ales pe mine, stiu ca am mizat pe mine.

Si mai stiu ca mi-am ales viata mea, pe ea sa o traiesc. Aici si acum.

Sa eludez intrebarea: oare ce spune lumea? Eu sint macroalegerea. Restul sint microalegeri.

Voi ce ati ales?


Niciun comentariu:

Persoane interesate

Despre mine