duminică, 29 august 2010

Razvan Exarhu: un nou articol marca EVZ, ce pare ca merge cu postarea mea

E clar  ca imi place ce si cum scrie Razvan Exarhu. Cred ca sint fan.

Am simtit, eu, ca victima din postarea mea anterioara  e in acelasi ton cu "chinuie-ma sa simt ca traiesc".

http://www.evz.ro/detalii/stiri/exarhu-chinuie-ma-sa-simt-ca-traiesc-904426.html

Iar finalul este pe masura:


Restul îl face fiecare singur, arestând scurt momentele de libertate ale celuilalt şi având grijă să şi le omoare zilnic pe ale lui. Suferinţa scuză mijloacele. Executăm programul de existenţă şi ne vedem de treaba altuia până nu se mai simte nimic.

P.S.: Cum foarte simpatic spunea Florin Piersic într-o reclamă imbecilă: Dragilor, este extraordinar!




Niciun comentariu:

Persoane interesate

Despre mine