vineri, 10 decembrie 2010

Indemnizatia pentru crestereea copilului si sistemul vigilent

Pa vremea cand am beneficiat eu (noi, tinand seama si de "controversatul" bebelus basescian) de indemnizatie, situatia in Romania era una bunicica.

Cei 800 lei, total, mama plus copil, valorau cam 250 Euro, bani ce erau reprezentativi la acea data.

In timpul derularii concediului, statul vigilent a mi-a trimis o depesa in care mi se explica ca: deoarece am revenit la munca, se sisteaza plata.

Bulversata de acuzatie, caci  eram, inca, in concediu, am inceput investigatiile.

Eu?!, Dana Iesan ,  eram angajata la o firma producatoare de mobilier, cu studii medii.

Sa nu-mi vina sa cred, cum asa? OK, schimb de faxuri, identificari, priviri ciudate, aruncate din spatele ghiseului de la Directia de profil.


Fraudam sistemul. Lucram si primeam si indemnizatie.

Problema: una simpla, generatoare de chestii complicate.

CNP-ul meu genera alt nume: o alta persoana de sex feminin, nascuta la aceeasi data, cu acelasi CNP ca mine.

Vreme de nu stiu cati ani eu am fost o alta persoana.

Bine ca nu s-a pus problema la maternitate, la nastere sau  la apartenenta bebelusului.

Ei, sistemul!





Niciun comentariu:

Persoane interesate

Arhivă blog

Despre mine