sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Adolescenta e cool, depinde de tine cum o simti




Ieri, am avut doua intamplari.

Cu adolescenti.

Imi place varsta asta. E ca somnul paradoxal: activitate cerebrala maxima iar musculara deloc.

Adolescenta, o etapa de viata. Activitate hormonala sexuala majora, libertate minina.

Parinti cu adolescenti, examen fara copiute sau alte surse de inspiratie.

E dificil sa accepti a micul tau urmas, ingerasul tau pur, se transforma, chimic hormonal intr-un mic diavol care vrea  independenta. TOTALA.

Si fara ocolisuri sau diplomatie. Verde in fata.

Da, sa revin la ieri.

Doi tineri treceau strada, carand ceva. Eu eram la volan. Ei pe zebra, eu pe zebra, ei rosu, eu verde. La semafor. Viteza, la mine, je m'en fiche, la ei!

Intr-o secunda, le-arat stop. Intr-o secunda, ei mi-arata un deget. Acel deget.

Adolescenti.

Apoi, eu astept pe cineva langa un liceu. Cate amintiri, derulate ca  pe rama fotodigitala.

"Copiii" mari ieseau de la ore. O tipa grasuta imbratisa un slabanog. Parea ca le face placere ambilor.

Apoi o alta saruta un baiat de la un alt liceu. Asteptase in rand cu mine, de aia zic,  e de la alt liceu.

Gasca se indreapta spre cel mai apropiat bar. Legea parca-l interzice. Dar cui ii mai pasa?

Poate sa fie misto si in parc, ceva mai  departe, ca e cald azi.

Apar si emo, cu parul cortina pentru cel putin un ochi.

Fetele in grup, sigure pe ele, cu inele si make-up strident, cu genti mari pe un umar, cu haine ciudate, putin cam gri pentru gustul meu.

Nu se lasa asteptati nici hipsterii, cu palariile lor vintage. Si parul ascuns cu suvite tradatoare.

Rauri de adolescenti imbracati cu uniforme fara uniforma. Cam la fel desi se doresc a fi unici.

UNICI si LIBERI.

Ei sint unici. Hormonii instigatori le-a aratat asta. De curand.

Adolescenti.

Iar de curand eu am aflat ca adolescenta este 13-27!! E ceva de ultima ora!

Asta da interval de varsta!

Generos, hormonal, iluzoriu, contradictoriu, definitoriu si fascinant.

Adolescenta e cool, depinde de tine cum o simti


PS Despre hipsteri, numai bine!

http://www.financiarul.ro/2008/09/30/hipster-cum-sa-te-imbraci-cat-mai-urat-posibil/


 Hipster is a slang term that first appeared in the 1940s, and was revived in the 1990s and 2000s to describe types of young, recently settled urban middle class adults and older teenagers with interests in non-mainstream fashion and culture, particularly indie rock, independent film, magazines, etc.

O definitie, tot cool!









Niciun comentariu:

Persoane interesate

Despre mine