vineri, 18 martie 2011

Decathlon - muşchi - respiraţie - proces exerciţii - antrenament bicicleta eliptica DOMYOS - VE 200 DOMYOS - practicarea OCAZIONALĂ a exerciţiilor de cardio-training la domiciliu (până la 3 ore pe săptămână)

Decathlon - muşchi - respiraţie - proces exerciţii - antrenament bicicleta eliptica DOMYOS - VE 200 DOMYOS - practicarea OCAZIONALĂ a exerciţiilor de cardio-training la domiciliu (până la 3 ore pe săptămână)

Ieri am achizitionat acest produs.

Azi l-am montat.

E potrivit. De-abia astept sa-l folosesc.

Cei de acolo, foarte bine pregatiti, m-au intrebat daca doresc sa cumpar un costum special.

Cum arata? Pai, ce face e mai important.

Scoate grasimea din muschi, crescand procesul sudorific.

OK, dar mineralele? Da, pleaca si ele, dar scoateti grasimea.

Nu consider nevoie sa-mi scot ceva din muschii mei, fie si grasimea. Imi ajunge un costum de 2x19, 00 RON, pentru a putea implini 30 minute de sport..

Grasimea aia e a mea si mai ales a feminitatii mele. E munca hormononilor mei de gen.

Grasimea incriminata m-a ajutat sa pot mentine 9 luni o sarcina.

Iubesc adipocitul, oriunde s-ar afla el.

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Despre mine