miercuri, 2 martie 2011

Se intampla in zilele noastre!

Azi m-am amuzat-intristat cu postarea lui Razvan Exarhu.

http://razvan.exarhu.ro/sa-vii-cu-tac-tu-tuns/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+exarhu+(Razvan+Exarhu)

Azi, Cip, sotul, va fi la colegiul "Costache Negruzzi", din Iasi. Cu colegii lui de la Academia Catavencu.

Lansare Academia de Gashca.

Pe vremea lui de ceausel-decretel parul lung era paria. Nu exista nici o derogare de la regula parului scurt, "ingrijit" si legal.

Razvan a sesizat exceptii in anul 2011.


Am aflat că în mai multe licee bucureştene regulamentul spune că un elev are dreptul să poarte părul lung dacă aduce o adeverinţă că are o boală de piele sau că face parte dintr-o formaţie vocal-instrumentală. Asta cu adeverinţa de rocker i-ar fi surprins plăcut, cred, chiar şi pe Ilf & Petrov. Oare de unde se eliberează adeverinţele astea?



Exceptii stupide.

Cip, sotul, care se va prezenta azi la liceul faimos, este si el faimos. Si i se va permite parul lung, multdorit pe vremea regulilor de cazarma.

Tot el a comentat: simt ca pierd autoritatea/ puterea, care odata exercitata le confera lor, profesorilor, un respect de sine crescut. O zona de confort si siguranta, care devine drog.

Puterea lor este cea a inflexibilitatii si a fricii distribuite cu gratia unui dozator de cafea intr-un loc aglomerat.

Mi-amintesc de remarca 'binevoitoare", ca o muscatura de sarpe, a dirigintei mele: arati ca Maria -Magdalena! Strangeti parul ala!!

Waw, mi-am zis, e de bine cred!?

Dar la vremea aia, biblia nu era permisa. Cu toate astea am intuit, in final,  eu ca e de rau.

Acum pot face ce doresc cu parul meu. Acum dupa atatia ani de la absolvire (1986) parul meu e mai intelept. Dar nu mai e liber ca pe vremea aia, cand aveam nici 18 ani.


De ce oare nu mi-au permis altceva decat sa studiez?

PS Fiul nostru, de 5 ani, Tudor, are parul lung!



Niciun comentariu:

Persoane interesate

Despre mine