vineri, 5 martie 2010

Stilul de viata, Dumnezeu si sanatatea noastra

Ieri stateam de vorba cu sora mea si meditam asupra sanatatii varstei adulte. Adultul senior isi va fi pregatit si mentinut sanatatea din tinerete.


E un mare noroc sa fii de specialitate sau sa ai rude sau sa ai cunoscuti in domeniul medical.

Garantia esti tu, asta e clar.

Iar responsabilitatea sanatatii tal ITI apartine.

Sau te vei intreba, nu stiu eu de cate ori, cine oare e vinovat ca a dat boala peste tine.

Si-ti vei pierde vremea cautand vinovatul.

Ca mare parte din viata, cand nu facem altceva decat sa cautam pe cei responsabili pentru noi pentru a-i trage pe roata.

Ca-l vei gasi la serviciu sau in familie, oriunde, numai sa-l gasesti.

Bine, sa presupunem ca-l gasesti! Ce-l vei intreba pentru ati rezolva problema, de sanatate?

Da, scenariul este cel putin utopic daca nu hilar.

Ia spune, omule, cum ai reusit sa ma imbolnavesti?

Am o cunostinta, foarte apropiata, care mi-a spus asa: daca Dumnezeu a vrut sa-mi ia picioarele, eu ce sa fac? Adica ea nu mai poate merge din cauza Domnului.

Viziunea este una generala, de baza si de cea mai mare "incredere".

Caci stim cu totii, cu asta se ocupa Divinitatea, sa ne deregleze glandele, sa ne faca infirmi si nefericiti, sa ne "ia" diverse organe etc.

Noi, in acest timp, cat Cel De Sus se ocupa cu distrugerea sanatatii noastre,NOI
eram veseli,
eram multumiti de sine si de cei din jur sau ne reglam conturile,
eram linistiti imunitar,
nu uram, pe sine sau pe ceilalti,
eram flexibili,
eram relaxati,
ne marturiseam,
adunam in corp doar sentimente bune.

In nici intr-un caz resentimente.

ERAM IERTATORI! IERTAM!

Ne iubeam neconditionat, fara sa asteptam sa slabim inca ceva kilograme sau cine stie ce sa mai facem.

Ne apreciam chiar fiind imperfecti.

Noi ne vedeam de sine in acest timp. Aveam "grija"! Nu-i asa?

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Despre mine