luni, 12 aprilie 2010

De ce iubim barbatul nepotrivit?

Acesta este articolul care mi-a atras atentia , astazi, dis de dimineata.

http://www.mayra.ro/relatii/in-doi/de-ce-iubim-barbati-nepotriviti_pag4.html


Multe motive enumerate de Alina Ciobotaru, redactor la Mayra.ro.

Am cateva adnotari.

Ma gandesc la definitia barbatului potrivit.

In acel moment al evolutiei femeii in cauza, stadiul in care se afla, barbatul nepotrivit este barbatul potrivit.

Cum vom recunoaste potrivitul daca nu am experimentat nepotrivitul?

Cred ca stadiul de "eu nu merit " este primul pas in calatoria fascinanta spre cel  care adopta clar, ferm si iubitor (de sine): EU MERIT!

Aici intervine unul dintre fondatorii  terapiei familiale, Murray Bowen, creatorul conceptului de sine diferentiat: a spune Da, fara ranchiuana sau furie si Nu, fara vinovatie.

Exista o singura cale spre cel Potrivit: cea a  pretuirii de sine. EU MERIT.

Mony Elkaim, un mare neuropsihiatru si psihoterapeut european, de origine marocana, spune ca totul se bazeaza pe atitudine.

Revin: atitudinea fata de noi insine.

Caci daca esti o femeie care crede in conceptul: Eu merit, vei putea face, din start, alegerile potrivite.

Care te vor conduce la barbatul potrivit.

Potrivit cu tine, care te afli in stadiul unui da, fara furie si cel al unui nu, fara vinovatie.

Si odata granitele trasate clar, cu tine insuti si cu cei din jur, vei gasi in cadrul lor barbatul potrivit tie.

Granitele care se afla, conform lui Bowen intre acel DA si acel NU.

Este doar o problema de geometrie, in final.

Este doar problema mea, a celei care gandeste in mintea mea.

Sint doar eu, care MERIT.

Aici si acum, intre aceste coordonate, este barbatul POTRIVIT.










Niciun comentariu:

Persoane interesate

Despre mine