marți, 6 aprilie 2010

Fericirea si Richard Layard, profesor la London School of Economy

http://www2.lse.ac.uk/intranet/LSEServices/divisionsAndDepartments/ERD/pressAndInformationOffice/publications/books/2005/Happiness.aspx

Am aflat despre acest domn, economist, profesor, baron al MS, Regina Elisabeta a II-a, cautand pareri despre fericire.

Profesorul emerit are o si traducere in limba romana:

http://www.targetshop.ro/Sfaturi-practice/Richard-Layard-Secretele-fericirii-Lectii-despre-o-noua-stiinta.html


Richard Layard este, in prezent, profesor la London Schooll of Economy si director al Programelor de Stare de bine (wellbeing).

Expertise: wellbeing, labour, unemployment, educational policy, happiness (va rog traduceti conform voua expertiza profesorului!).

M-am simtit confortabil sa stiu ca exista o carte  pe care o poti consulta cand e vorba de fericire.

Richard Layard are o experienta uluitoare, in domenii vaste, iar la 76 de ani conduce programe de fericire. Asta este o chestiune confortabila pentru mine.

Tot el se ocupa si de copii si de educatia lor in ceea ce priveste fericirea. Inserez articolul gasit.

Elevii britanici primesc lectii de fericire in scoli

Vineri, 27 Iulie 2007, ora 17:21 Comenteaza acest articol
Elevii britanici primesc lectii de fericire in scoli Un consilier guvernamental din Marea Britanie a propus ca scolile locale sa ofere copiilor lectii de fericire!



Richard Layard, profesor de economie la London School of Economics, este de parere ca tinerii trebuie sa invete cum sa-si gestioneze sentimentele, ce atitudine trebuie sa aiba fata de munca si bani, cum sa faca fata emotiilor negative si cum sa adopte o pozitie critica fata de informatiile aparute in mass-media. ...continuare
Categorie: Sanatate



Inspirata de profesorul Layard, ma gandesc la o idee: cea a responsabilitatii fericirii proprii. Combin valentele economiei personale si cele ale gestiunii personale.

Daca punem fericirea noastra sau starea de bine in mainile altora ( vezi: sot, copii, familie extinsa, prieteni, colegi etc) nu avem decat sansa sa fim extrem de nefericiti.

Eu am ales sa internalizez problema fericirii si sa o gestionez in regim de management personal.


Am ales sa-mi asum fericirea mea.

Adica, fericirea mea este auto-gestionata.

Cine altcineva gandeste in mintea mea?

Cine altcineva simte in corpul meu?

Cine altcineva pune ceva, fara permisiunea mea, in inima mea?

Veti fi fericiti sa aflati raspunsul: nimeni!

Fericirea  este o chestiune extrem de personala. Ficare om are definitia fericirii conform siesi.

Sa fiti fericiti!


Niciun comentariu:

Persoane interesate

Despre mine