luni, 24 mai 2010

Addendum la bolile noastre cele de toate zilele

Evolutia starii de sanatate a poporului nostru si concluzia doctorului Crumpei  (cea ca depresiile romanilor vor beneficia, pentru vindecare, de psihoterapie) mi-a amintit de o  intamplare.

Pe vremea studentiei eram visatori, eram idealisti si cate unii si pragmatici.

Aveam o colega de grupa. O fata draguta, aparent normala.

Sefa de grupa.

Isi freca mainile ca era  ghetus in  iarna aia si vor veni multi pacienti cu fracturi.

Iarna aia in care a debutat noua viata libera a poporului roman.

Noi ne uitam mirati la ea, cum exulta de fericire, in asteptarea "cobailor" cu fracturi.

Nu intelegeam dedicatia si vocatia colegei noastre. Pentru meseria ei. Pentru salvarea oamenilor.

Nu ma pot bucura ca depresia populatiei va reprezenta un avantaj pentru psihoterapia mea.

Nici macar eu nu pot multumi guvernantilor pentru minunatele conditii de trai din Romania.

Romanica noastra.

Uite ca nu am terminat povestea cu colega mea. A fost gasita in seara de 22 decembrie dezbracata la Fundatie. Iesenii cunosc locul.

Revolutia decompensase o boala psihica grava pe care o avea de mult.

Schizofrenie.

Cred ca e singura sansa pentru poporul nostru. Si pentru bolile lui.

Sa ne innebuneasca guvernantii.

Iremediabil.




Niciun comentariu:

Persoane interesate

Arhivă blog

Despre mine